понедељак, 01. децембар 2008.

Blanko sms



SMS igra se priređuje po kolima, predviđeno je održavanje 4 kola godišnje. Prvog kolo igre počinje: 29.11.2008. od 12:00h i traje do 29.12.2008. u 12:00h.
Za učešće u igri na sreću "Blank sms" korisnik sa mobilnog telefona, na broj 8888, šalje sms poruku. Poruka je po pravilu prazna, ali se za ravnopravno učešće u igri prihvata i bilo koja druga, neprazna poruka. Cena sms poruke je 35 dinara.
Nakon sto je sms poslat korisnik dobija povratnu info-sms poruku kojom se obaveštava o uspešnom učešću u igri na sreću. U okviru jednog kola sms igre, korisnik može da pošalje više poruka čime povećava šansu za dobitak.
Priređivač igre na sreću, Državna lutrija Srbije, vrši javno izvlačenje nagrada i to: Dnevna nagrada: Svakodnevno izvlačenje jednog dobitnika koji dobija nagradu u visini od 80.000 din, Nedeljna nagrada: Izvlačenja se vrše jednom nedeljno i iznos nagrade je 400.000 din, JACK POT: Izvlačenje glavne nagrade se vrši nakon završetka sms kola i zagarantovani fond dobitaka je 4.000.000 din a može biti veći u zavisnosti od uplata
Dobitnici putem sms poruke bivaju obavešteni o dobitku kao i o načinu preuzimanja dobitka.
Spisak svih dobitnika će dnevno biti ažuriran na websajtu Državne lutrije Srbije.
Za vreme trajanja igre, korisnik će dobijati sms poruke o bonus rundama u kojima će slanjem poruke imati priliku da dobije uvećani broj poena. Redovnim učešćem u bonus rundama može se dobiti i do 10.000 bodova. Ukoliko korisnik želi da prestne da dobija info poruke, neophodno je da posalje sms sledeće sadržine: STOP na 8899. Odjavljivanjem od info poruke korisnik ostaje u igri i učestvuje u izvlačenjima, samo prestaje da dobija info poruke.

Detaljnije o nagradnoj igri pogledajte na sajtu Državne lutrije Srbije.

Spisak dobitnika (tj. dobitni jedinstveni kod) možete pogledati na adresi:
http://www.lutrija.co.yu/ser/sms/arhiva.php

16 Коментари:

Anonymous Анониман је рекао...

reci te mi imena koje dobijo 80000 dinara i koliko je imao poena

16. децембар 2008. 19:05  
Anonymous Анониман је рекао...

Ni ja ne mogu doci do imena dobitnika iako sam pokusala da otvorim taj link.Cak ni lutriju srbije ne mogu da dobijem! Pojavi se nesto na engleskom.Ocekujem objasnjsnje jer sam puno puta slala SMS i imam veliki broj bodova.
ledi@hemo.net

22. децембар 2008. 07:52  
Anonymous Анониман је рекао...

Wow,

nasla sam brojeve telefona srecnika koji su izvuceni za dnevne i mesecne nagrade! Cestitam !Bas imaju srece.Eh kada bih i ja dobila makar dnevnu...Imam stvarno puno poena.

26. децембар 2008. 11:20  
Anonymous Nesrečnik је рекао...

Nemam puno, za malo pa dva miliona bodova , da li mi se malo posreći. Bože pomozi mi.

28. децембар 2008. 14:59  
Anonymous nesrečnik је рекао...

Hajde budite fer i iskreni a krajnje pošteni, koliko je poena imaodobitnik glavne premije. Garantujem da imam više od njega mnogo više. Nije fer.

30. децембар 2008. 13:16  
Anonymous nesrečnik је рекао...

Pitanje od Nesrečnika,što kada kliknem na Nesrečnik a u plavoj boji je pisano otvara se web sajt neznam neki pet brojeva.com

30. децембар 2008. 13:20  
Anonymous Анониман је рекао...

narode gde da nadjem imena dobitnika sve sam pretrazio i nemaaaaaa

30. децембар 2008. 21:24  
Blogger Dada је рекао...

Zna li neko kako se dolazi do tog spiska nagradjenih? Bojim se da je posredi neka prevara!

31. децембар 2008. 09:52  
Anonymous Анониман је рекао...

jako je razocaravajuce da i Drzavna lutrija Srbije obmanjuje narod o nekoj nagradnoj igri,koje zapravo i nema.Nazalost i ja sam medju tim ljudima koji su slali sms.Zasto nije objavljen izvestaj o dobitnicima nagrada ili bilo kakvo objasnjenje?Molim odgovor!

04. јануар 2009. 14:57  
Anonymous Анониман је рекао...

ovo je namesteno.zasto niste dali broj bodova dobitnika,nije valjda da krijete,stvarno nema smisla

10. јануар 2009. 17:42  
Anonymous Анониман је рекао...

Svinje jedne prevarantske ! ! !Hocu da znam koliki je moj deo...necete da me prevarite...drugi uzimaju 30% meni je dovoljno 18%...odgovorite mi u roku od 48h na isti sajt inace cu vas ukinem...jasno mislim?!?!
U potpisu 0642697353
pozzz :)

21. јануар 2009. 19:52  
Anonymous Анониман је рекао...

"super" ste...samo vas gledam i mislim se dokle ce te...neko bi reko da ste najsmrdljiviji na svetu,da lazete narod,da ste pravi banditi,lazljiva govna itd...ali ja to necu da kazem...voli vas i ljubi vas vas necastivi

21. јануар 2009. 19:55  
Anonymous Анониман је рекао...

Ne znam kolko vi poena imate ali ja imam 60.000, da li je mnogo ili malo ne znam ali znam jedno da nigde ne mogu da pronadjem poene izvucenih dobitnika. Zeleo bih njihove poene da uporedim sa svojim. Ako iko zna nesto neka prokomentarise na ovom sajtu ili na moj mail
rgrkovic@yahoo.com

Unapred hvala

13. март 2009. 11:48  
Anonymous Анониман је рекао...

nikada nisam igrao igre na srecu,ali ovaj put jesam,jer sam imao neki osecaj.Nista od toga,ko je rodjen samo za tezak rad,nema nista da mu dodje samo,crnci i cuti.Sad jos plati racun za tel.A mozete misliti koliko ce to biti jer sam imao 3 186 140 poena.A stvarno sam verovao...

24. март 2009. 14:11  
Anonymous Анониман је рекао...

jel mozete da mi kazete gde moze da se pogleda spisak dobitnika?

02. јул 2009. 18:32  
Anonymous Анониман је рекао...

cista prevara!!!!!!!

30. јул 2009. 16:39  

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

Везе ка овој поруци:

Напревите везу

<< Почетна