субота, 17. јануар 2009.

Osvojite Audi A5


Ova nagradna igra je uglavnom namenjena za nemačko govorno područje, ali pošto ima i opcija za one koji nisu sa tih područja, ja sam se registrovao.
Da biste učestvovali, treba da se registrujete/popunite formular na ovom sajtu. Postoji mogućnost da će vam sa vremena na vreme slati neke reklame na email adresu koju ste im dali, čisto da znate. Potrebno je i elementarno znanje nemačkog da biste uopšte znali da se registrujete. Nagrade su:

Audi A5
10 X iPhone
put u Australiju


Kada se registrujete i potvrdite registraciju klikom na link, koji ćete dobiti u emailu, moći ćete besplatno da dounloudujete par knjiga od Karl May - a o Indijancima na nemačkom jeziku:
Winnetou I-III: (4.18 MB)
Old Surehand I-III: (6.79 MB)
Ove knjige su u vrednosti od 60 evra i dobijaju ih samo prvih 500 učesnika koji se registruju - ja sam među njima :) .

Kako sam ja razumeo, u pravilima nagradne igre(nem. Teilnahmebedingungen), piše da nagradna igra traje do 31.12.2010. Pravo učešća imaju samo stariji od 18 godina.

1 Коментари:

Anonymous Milan је рекао...

Ne verujem da ce nesto slati u Srbiju :)
Ali sto ne probati...

19. јануар 2009. 20:17  

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

Везе ка овој поруци:

Напревите везу

<< Почетна