субота, 05. новембар 2016.

Vikend u Budimpešti za 39 dinara! Kako vam se čini?

Putovanja, kompletan ginekološki pregled, garderoba u vrednosti od 10.000 dinara, udobna fotelja za dnevni boravak, medicinski program mršavljenja i rehabilitacije u banjama Srbije, ekstraktor namirnica iz limitirane serije, fantastičan komplet šminke...

Zato što „Blic žena“ slavi 12. rođendan, a kad „Blic žena“ slavi, ona i poklanja! Otud velika rođendanska nagradna akcija, koja će trajati čitav novembar. Na vama je samo da odaberete poklone. 

4 Коментари:

Anonymous Анониман је рекао...

Ovo je takva prevara! Ja prošli put nisam dobila nagradu a objavili su moje podatke! Isto tako mi nisu dostavili knjigu koju sam osvojila, a objavili podatke. Prevaranti, ja više u njihovim igrama ne učestvujem niti kupujem magazin.

05. новембар 2016. 22:43  
Anonymous Анониман је рекао...

ja sam svaku nagradnu igru igrala ali nijednom nisam dobila od njih nista ...

07. новембар 2016. 15:05  
Anonymous Анониман је рекао...

Fenomenalni su...sve nagrade sam dobila brzom postom na kucnoj adresi.Ja verujem u njih a oni opravdavaju to svojim postenjem.

27. новембар 2016. 19:09  
Anonymous Анониман је рекао...

Ni ja nisam dobila nagradu u onoj njihovoj nagradnoj ukrštenici iako su me izvukli. Na telefon i mail se ne javljaju ako pokušate da ih kontaktirate.

02. децембар 2016. 04:56  

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

Везе ка овој поруци:

Напревите везу

<< Почетна